lördag 5 januari 2013

shopping på nätet

Jag har shoppat lite på eleven.se blev helnöjd med alla prudukterna. Jag köpte bland annat en hårparfym-pink sugar 129:- jag har haft den innan och trivdes bra med den. Den är söt men inte för söt för min smak. Man kan ju välja mängden man vill spaya i sitt hår. Hårparymen kommer alltid stå bland mina favorit prudukter nu!! Sen köpte jag en body spray från Mario B 108:-. Ett märke jag inte kände till innan. Men oooj vad jag älskar sprayen. När man har sprayt in tex sina ben med den blir benen lena som samet. Denna sprayen kommer jag att fortsätta med! När man handlar för över 300 kr på eleven.se så får man en liten påse med prov prudukter. Denna gången fick jag en hår olja från Maria nila med smak av lingon. Den luktar också sjukt gott!! Jag ska börja med den! Har aldrig använt hårolja innan men denna kan jag inte motstå:) Yes...det var mina fynd;)

Inga kommentarer: