torsdag 19 augusti 2010

Hinder i livet!


Varför är jag så dålig på matte? Varför?
Har nog alltid var dålig på matte faktsikt. Matte och Engelska är mina svagheter i skolan.
Man skulle tränat och pluggat mer när man gick i skolan. Jag ångrat det nu. Hemskt mycket. Varför tog man inte skolan på lite mer allvar? Och om man nu var dålig på ett ämne varför tog man inte special lektioner i det medans man kunde?
Man får ju allt tillbaka nu när man verkligen vill något. Så det känns som mina betyg sätter stop för det jag vill bli. Denna lilla matten som är så liten men så jäkla svår...hmm...

Man blir trött på detta:S
Höjden av dålighet i matte är när ens lillebror som är 6år yngre än sig själv kan hjälpa mig med Matte B när han själv började idag! *suck*

Men det kanske bara är jag...Jag har nog en dålig dag idag...För igår tänkte inte jag såhär. Utan då Tänkte jag, "Jag kommer klara det, jag måste klara det"

Varför tänker inte jag så idag?





Får man skylla på att hösten närmar sig???





1 kommentar:

emma hansson sa...

känner igen de! ... när de är något nytt man ska klara av så blir de helt plötsligt jävligt jobbigt.. Håll ut när du väl klarat av de kommer de va skit gött!! då får man igen allt. Ångra inget gör nåt åt de ist, nu har du chansen ;)