lördag 20 februari 2010

Att få barn..




Att få barn är något av det bästa som har hänt mig! Det är en riktig underbar känsla att vakna upp varje morgon med en liten söt pojke. Det kvittar hur trött man är så är det alltid mysigt! Sen är det väldigt kul att se alla framsteg han gör. Ja, det är väldigt mysigt med barn. Innan jag var gravid ville man ha två barn, en flicka och pojke. Det är liksom standard. De flesta vill ha det så. Men nu när jag har fått barn och allt gick bra, både graviditeten och förlossningen så vill jag ha fler barn än två iaf!

Det är liskom en sjukt mysig känsla att komma hem till sin familj. Det går inte att beskriva. Och nu när man har barn känner man sig mer betydelseful. Liksom livet har en mening. Inte för att det inte hade det innan men nu har man en uppgift och någon man ska ta hand om. Man har en annans liv i sina egna händer.

Jag kan ju säga att jag är mer rädd för döden nu än när jag inte hade Liam!
Jag vill alltid kunna finnas för mitt barn!



1 kommentar:

nilla sa...

Hej gumman..Allt är bra med oss förutom att jag ahr haft nån släng av magsjuka och lilla prinsessan håller på att få tänder så det kliar som bara den i munnen på henne stackarn å feber har hon med och är förkyld:(...Dessa tänder...
Oki vad skönt att han inte fick några biverkningar:)..
Hoppas allt är bra med er gumman...HA det bäst....puss