tisdag 2 februari 2010

Bloggtorka!!!




Har inte skrivit på flera dagar nu. Saknar det men vet typ inte vad jag ska skriva om. Blir typ samma sak om och om igen hehe. Och ibland när man vill och har massor av att skriva så har man inte direkt tid. Men jag ska försöka vara lite duktigare på det! Jag har ju ändå tagit sjukt mycket bilder nu sedan sist jag skrev som jag vill sätta in! (Med min nya kamera såååå klart!)

Sen har vi blivit värsta filmnördarna! haha=) Eller ja, vi kollar på dom filmerna vi hinner med iaf. Har kollat på rätt många nu. Kan rekomdera "Distrikt 9". Den filmen har sitt budskap!

Liam har blivit sjukt stor tycker jag =) Han växer som en bamsebjörn. Han är ju tre månader gammal nu! Men ibland verkar det som han tycker det är sjukt tråkigt att vara så liten. Han vill vara större. Han vill nog börja lära sig att gå och prata nu. Tiden kanske går jätte långsamt för onom men sjukt snabbt för mig? vem vet?

Medan en annan tycker att det hade kännts skönt att vara så liten som han igen haha...



Inga kommentarer: