måndag 20 juni 2011

Nu är det beställt och på väg hem till mig!

Jag har beställt en ny mini laptop! SOm jag tänkte ha till skolan! En pluggdator med andra ord! Känns mycket bättre att sitta med den lilla och som inte väger så mycket än med denna stora som jag har nu! Datorn är 10.1 tum skärm och är en helt vanlig svart dator inget märkvärdigt men det ända jag tänker andvända den till är internet och plugg. Till den datorn ska jag köpa telia mobilt bredband kontant! Eftersom vi har så bra internet hemma redan så blir detta bredbandet perfekt till mig som behöver det bara när jag är på fri fot!

Nu när man har köpt en ny dator och får ett nytt kontant bredband kanske man börjar blogga mera??:) Har faktiskt saknat det lite!



Kostade 1999:- på netonnet.se





Engångsavgift 399:- (i vissa fall 299:-)


•Telia dygnsurf - surfa ett dygn eller upp till 0,5 GB för 39 kr
•Telia veckosurf - surfa i 7 dagar eller upp till 2 GB för 99 kr
•Telia månadsurf - surfa i 30 dagar eller upp till 5 GB för 279 kr







Inga kommentarer: