måndag 27 juni 2011

Snart Semester!



En trevlig midsommar är över! Den firades hos johans föräldrar med Johans bror och hans lilla söta dotter och johans halvbror och hans fina familj. Vi var totalt 5 barn under 7år:) Riktigt mysigt blev det! Liam var yngst. Jag tycker att midsommar är för familjen. Och sen ska det vara bara på högtidsdagar! Högtiderna blir mycket finare och mysigare då!

Just nu sitter jag på jobbet. Det är helt ok faktiskt. Vi har presic ätit och en och annan knasboll försöker fånga flugor med sin dammsugare;) Riktigt nice är det med en ny laptop och sen har jag köpt sånt mobilt bredband kontant nu! Det funkar jättebra! Datorn har det varit lite klydd med innan. Den gick inte att starta på 2-3 dagar:S Men nu funkar den utmärkt. Den kanske bara behövde laddas lite längre?

Och efter jobbet blir det hem och leka med min söta Liman bebis! Och att hämta min nya Dior parfym!:) Yeah!! Föresten den förra bilden på dior parfymen var fel. Det finns tre olika sorters dior parfymer som kallas miss dior. En som är rosa, en som är orange och en som är grön. Och det är den gröna som jag har beställt hem. Den luktade godas! Dom andra luktade gott men efter att jag hade sniffat för mycket på dom så helt plötsligt började dom lukta tantit! Men den gröna e helt underbar, jag och min bror gick och sniffade på den hela vägen hem till mig från stan!

Nu är det vecka 26 och jag har semester vecka 28-31 + 34. Två veckor kvar till semester! Då är man ledig från jobbet iaf men inte plugget för där finns inga sommar uppehåll från dom. Så jag kommer att plugga heMen la sommaren också. Men det skall bli riktigt skönt med semester. Jag har verkligen längtat efter det. Vi skall åka till Oskarshamn igen och hyra stuga presic som förra året! Det ska blir riktigt kul. Sen vecka 34 ska vi på medelhavskryssning:) Ohhh vill ha semester nuuuuu!!!


//Emmzy




Inga kommentarer: