onsdag 9 april 2008

Body Shop!

Nu på senaste tiden har jag börjat köpa lite saker på body shop som jag inte har gjort så mycket innan. Blev till och med medlem i body shop! Kostade 100kr! men fick en "köp 3 betala för 2" rabatt och en rabatt på en sminkrådgivning. Har alltid älskat body shops produkter men alltid tyckt att det varit för dyrt! Men nån gång får man unna sin kropp det bästa av det bästa!







Denna parfymen "Cassis Rose" luktar väldigt gott.
Är värsta kär i doften!
Finns body lotion och dusch krämer av samma doft!
199:- för 30ml.











Moringa samlingen är en god doft av den vita blomman i Indien.

Kanske var det för att den kom från indien jag drogs till den?

Den luktar mycket , men inte för starkt och frächt.

Om man vill ha en mer neutral doft kan jag rekomdera doften papaya.

Här är Body butter, body scrub, body shower.

Jag köpte body buttern 165:-











Inga kommentarer: