söndag 20 april 2008

Utegång!

I fredags var jag, jeanette och Camilla ute i malmö på slagt!
Så när man kom till slagt glada och småfulla så kom jeanette på att hon hade glömt sitt id. Nooooooooo!
Så det var bara till att gå hem igen, fast Camilla tog upp sin mobil lika snabbt som hon fick reda på det och ringde sin snälla pojkvän som körde oss från malmö hem till jeanette och sen körde oss tillbaka. Verkligen snällt!
Camilla var har du hittat honom? haha

Sen när vi väl kom till slagt igen så var det inga problem länge, shakade lite ass och drack nån tråkig äcklig cider medans dom andra två drack fina rosa jordgubbsdrinkar!

Träffade Emma från gymnasiet. Trevligt, sjukt länge sedan man såg henne!

Sen i igår jobbade ja kväll. Var ganska död då. Och sen blev det att sticka hem till jeanette igen.
Har inte träffat min JOhn sen tisdags:S *SAKNAD*
(För att vi har gjort en massa saker hela veckan:S)
Men båda ska hem ikväll så då ska jag pussa och krama honom mycket och inte släppa taget om honom förren vi ska sova hehe:P

Sen på onsdag händer det stora! Jag ska på besiktning av lägenheten! Och sen får jag nycklen! Så då ska min snälla john måla om den till mig. Sen blir det flyttnninge den 2 maj. Perfekt till våren och sommaren:P
Grillning och solning och piknik på min uteterass! Ja tack!

/E

Inga kommentarer: