torsdag 17 april 2008

Nervös!

Just nu är jag helt nervös att flytta! Har tänkt värsta mycket på hur jag ska ha det i min lägenhet. Och jag har verkligen längtat hela tiden och tyckt det ska bli kul!

Men inatt kunde jag inte somna. Fick helt mycket ångest. Började tänka om det verkligen kommer bli bra. Om tapetern eller målning kommer bli bra och om alla möbler kommer passa in så som jag vill ha det eller om det kommer bli katastrof!!..Och vaddå nu flyttar jag ju ifrån min pojkvän från hans lägenhet. Så nu kommer jag att vara helt själv. vad ska man göra när man är ensam hela dagarna? Sitta rakt fram o glo in i väggen? hehe

Kanske är jag helt dum att tänka såhär men man blir väll lite för knäpp när man tänker för mycket hehe.
Men det ska iaf bli kul hur ja än tänker nu haha

Just nu jobbar jag. Sitter som vanligt o gör itne så mycket. Men är helt soft ändå. Ska gå och äta nu för nu är det lunch:P

/E

Inga kommentarer: