onsdag 9 april 2008

Lägenhet=)

Väggord=)
Så fräkt!


Väggdekroationen som vicki hade! riktigt fint!


från ikea.







Nu händer det verkligen! Nu ska jag verkligen flytta. Det känns verkligen kul att ha något helt eget! Just nu bor jag med min pojkvän i hans lägenhet. Det är mysigt och jag kommer sakna honom när jag får lägenheten. vi har ändå bott ihop i ca 8-9mån. Så det kommer ju bli ensamt!


Men iaf så har ja börjat planera lite hur ja ska inreda det. Det är så många stilar jag gillar. Men jag vet inte riktigt hur ja ska inreda allt! Men jag ska ha lite afrikanskt. Och möjligtvis nått väggord eller nån väggdekroation. Det är verkligen helt snyggt! och gör hela rummet hemtrevligt och personligt.


Min kompis victoria hade redan nån slags blomma som vägdekroation och det var verkligen riktigt fint! Vill ha!


Så jag hade tänkte att ha en fondväg och på fondvägen ska det vara nån form av väggdekroation. Och i köket eller vid sängen ska ja ha nått fint väggord. Nått fint citat eller så som blir personligt! Bokstäverna är självhäftande som man kan ta bort igen!


Sen tänkte jag har ett litet barbord i köket. Antingen svart bord med röda stolar eller vanligt träbord med svarta stolar. Har inte riktigt besämt det än.


Men vill bara inreda i lägenheten NU!!!

Flyttar gör man den 1 Maj:)

Jippi!!

Inga kommentarer: