fredag 22 januari 2010

Inbjudan till dopet!

Allvar nu dör jag snart på dessa korten!! Vi beställde 35st kort och det saknars kanske 4st:S Detta var krångligare än vad jag trodde!!

Alltså vi har inte räknat fel på det men sen nu i efterhand så har vi kommit på fler som vi måste bjuda. Jag trodde vi skulle bli ca 50st men vi blir upp mot 70st!!! Så många människor!!

Så blir det när två släkter möts och plus alla dessa vänner!! =)

Men kul med mycket folk iaf. Jag kommer ju tappa bort mig i allt folket ju haha.

Skiiit!



1 kommentar:

Tova sa...

Åh TACK så mycket. Ja det känns underbart att äntligen få vara mamma... trots att förlossningen inte riktigt blev som man tänkte sig :P nästa gång kommer jag nog boka in mig minst två dagar i förväg på BB... haha! Då lär det ju gå ännu snabbare :P

Hoppas allt är bra med er, gud vad mysigt med dop! Vad blir namnet? :)