tisdag 6 april 2010

Baby Cafè i Sandby.

Idag har jag och Liam varit på baby Cafè i sandby, med Selina och Moa! Det var trevligt! Jag känner lite folk där sen innan...Så det var kul att träffa dom igen! Känns sjukt konstigt att gå i sandby igen. Man har ju ändå bott här i typ tio år och nu är man här nästan aldrig. Det var ju ändå typ 3 år sedan jag flyttade hemifrån. Så när man gå här på dom små gatorna så kommer man ihåg så många minnen som man har varit med om. Det är verkligen ltie av nostalgi av det hela. Jag trivdes i sandby. Men jag trivs ännu bättre i Lund! Det är liksom större och jag är mer van vid Lund nu. Så sandby är inget för mig nu. Men jag vill att mina föräldrar ska bo kvar här hela tiden för det är ändå mysigt att komma hit. Man känner sig hemma här! Men som vanligt så ser man typ inget folk ute haha...Kan också beror på att alla jobbar.

Och nu sitter jag här hos pappsen. Men pappsen jobbar och min brödrar är i skolan.
Liam sover och jag sitter här och degar.



Inga kommentarer: