onsdag 14 april 2010

Min sociala Bebis!

Idag har jag jobbat! Detta är typ 3-4 gången jag jobbar sen jag började med att jobba en gång i veckan efter att Liam föddes! Men idag var det första gången jag jobbade med denna brukaren. Jag har ju två stycken. Han går på en skola. Och jag trivs på den skolan. Alla är så himla sociala ibland till och med för sociala haha.

Johan körde mig till jobbet idag! Wohoo:) sen stannade han kvar lite på mitt jobb för vi skulle vissa Liam. Alla på skolan tyckte att han var jätte söt! Om dom hade sagt något annat hade det varit att ljuga:P För mig är han världens finast och sötaste lilla bebis! Johan stannade i 1½ timme sen åkte han hem med Liam för han ble nog lite trött.

Liam är nog väldens socialast bebis. Han älskar att kolla, "prata" och skratta åt alla. Hna vill var med hela tiden! Och om han blir trött så vill han inte sova. Risken då är att han blir övertrött för att han inte kan sova. Han blir ledsen och vill ingeting då. Det går liksom inte att lägga han. Och det är nog det jobbigaste med att träffa folk under dagen. För när det blir jobbigt för Liam så blir det ju jobbigt för mig med. man vill ju itne att han ska vara ledsen:(

Och när man kommer hem från jobbet är det sjukt mysigt att träffa sin lilla bebis igen:) Han är ju mammas lilla ögonsten:) Älskar han så fruktansvärt mycket:D









Inga kommentarer: