tisdag 13 april 2010

Liam döps!


Bilden är från Jeanettes kamera.




Den 10 April 2010 döptes Liam. Han namn han döptes till är Liam Alexander Isacsson Fechner! Han döptes i Lunds domkyrka klockan 12. Vi var lite över 50st på dopet. Men egentligen skulle det komma 25st till men antingen var dom sjuka, hade sagt samma dag att odm inte kunde komma eller hörde dom inte av sig ( att inte höra av sig att man inte kommer är rätt dålig stil tycker jag)

Liam hade 4 faddrar som var Caroline, Jeanette, Hampus och Mattias. Min mamma enligt mig är Gudmor men nu för tiden finns det inget som heter gudmor så enligt kyrkan är hon också fadder. Mamma och Caroline läste en dikt i kyrkan=) Så gulligt av dom:)

Liam var lugn under hela dopet! Lilla skrutten han är duktig han:)

Efter kyrkan blev det smörgårdstårta i en lokal. Och sedan att öppna presenterna!
Vi fick många fina och bra presenter! Tack alla!

Ja, allt kändes bra förutom att innan dopet kände jag mig sjuk stressad:S
Hehe lite skönt var det när det var över haha:P




Inga kommentarer: