fredag 18 januari 2008

Hej!

2008.
Nytt år.
Vad kommer att hända detta året?
Innan detta året är slut hoppas jag att jag får en lägenhet. Jag bor hos min pojkvän nu i en etta men vill ha känna på hur det är att bo ensam ett tag innan man flyttar ihop helt. Har redan massor av grejer till min egna lägenhet.

Idag har jag jobbat. Började tio och slutade 6. Lite dryg tid. Jag har inte så mycket att göra på jobbet på torsdagar faktiskt. Det blir till mest att vänta.

I helgen ska jag mest jobba. Träffa sanna på imon. Har inte träffat henne på evigheter så det ska bli kul. Vi kommer förmodligen ha mycket att snacka om.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Klockan är rätt mycket. Tur att jag är ledig imon iallafall.
kram/E



"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"


Cigg jag har rökt: 4 st

Inga kommentarer: