tisdag 24 november 2009


Det är så sjukt hur mycket man kan älska en människa!
Och så snabbt, älska en för första gången man träffas, man känner ju inte varandra.
Jag har nog ALDRIG i mitt liv älskar någon så mycket och så snabbt.
Alla människor man älskar har man lärt känna från början och älskar dom för hur dom är. Familjen älskar man ju för att det är ens föräldrar och syskon, ja dom har man älskat så länge man minns.

Men nu älskar jag en människa som jag aldrig har träffat innan som är helt ny för mig. Jag har inte lärt känna honom innan så det är inte för den han är jag har börjat älska honom utan jag älskar honom för att han finns!

3 kommentarer:

Lillis sa...

naaw finaste, Jag älskar honom också.. lilla söta <3

Lillebror sa...

Aw, vilket fint inlägg :D helt poetiskt och fint,å han e sötis :D

Emmzy sa...

Hihi Tack:)
Ja han e sjukt söt=)