tisdag 17 november 2009

Sofie på besök!

Idag på dagen så var sofie på besök=) Den tredje som var på besök av mina kompisar.
Det är lite svårt att veta nuförtiden vilka dagar man kan ha besök på och inte...det beror liksom helt på Liam. För om han har haft en bra natt och sovit mycket så är man gansk utvilad sen på dagen men om han har haft en dålig natt så är man sjukt trött på dagen och orkar inte med några besök.

Men idag var sofie på besök=) Väldigt trevligt...Var rätt länge sedan man träffade henne så det var extra kul att träffa henne! Hon tog en massa bilder på Liam med hennes fina systemkamera! Sjukt fina och skarpa bilder det blir med systemkamera... Det borde man kanske köpt nu när man har blivit förälder och fota en massa;)

3 kommentarer:

Madde sa...

Så fin han är Emma =0) Hur känns det nu o vara mamma ??

Kramelikram Madde (Från jobb)

Emmzy sa...

tack så mycket:) jo det känns jättebra man är ju trött och så men det e väldigt kul:D

Therese sa...

Hej gumman. Jag hoppas du har rätt i det du skrev i min blogg, att både vi och våra barn är döda då :)Haha. Hur e det med er alla? Gud vad underbart söt han är lille Liam. Allt är bra med mig och Robert :) Vi åker hem den 27e november för att gå på min syrras 30 årsfest och om jag hinner kanske vi kan ses då? Är inte alls säkert för vi måste ju åka tillbaka till Kalmar igen samma helg men kanske... Puss