onsdag 11 november 2009

Liam 2 veckor idag=)

Jag vet inte om det e för att han är envis som en råtta (då envisheten är efter mig) och ska retas med mamma och pappa eller om han bara gör det just för att han är en liten spädgris:P hehe men guuud denna natten har varit den drygaste av dom alla...Lilla Liam ville så klart vara uppe hela natten och äta, bajsa i blöjan och kolla på mamma och pappa och så klart ligga i mitten (jag och johan undrade djupt om det var för att mamma och pappa just då låg och höll om varandra som han ville retas lite eller om det var bara slumpen som gjorde att han ville ligga i mitten just då hehe, ja, man kan ju undra)

Men som sagt vi var uppe ungefär hela natten och kunde först somna när klockan slog10-11 på morgonen. Då somnade den lilla spädgrisen så söt medans mamma och pappa också somnade (med en duns ner i sängen typ döda) Sen sov vi i några timmar sen ville han ha lite mat sen sov vi igen och vaknade inte förens 15.00.

Då kom vi på att vi var tvunga att storhandla lite så hela familjen Fechner Isacsson åkte för att handla i pappas fina galant. Jag gick in och handlade då mina fina pojkar satt kvar i bilen och väntade=)

Så nuuu har man iaf väldigt god och mycket mat hemma, kan ju alltid vara bra att ha något gott att äta på när den lilla söta är uppe om nätterna hehe:P

3 kommentarer:

nilla sa...

Uch vad jobbigt:(...Ja då vet jag vad jag har att vänta mig sen när min lille gris tittar ut:)hehe

pusspuss

Sofie sa...

HEj Emma! De kändes bara i armen i ett par dagar men de avtog mer för varje dag. När ska du ta de?

Emmzy sa...

Till Nilla: hehe ja:P fast ibland har han bra nätter också! Som inatt så vaknade han bara två gånger för att han var hungrig=) puss

Till Sofie: okej, jag vet faktiskt itne har missat det två gånger av olika anledningar..