lördag 7 november 2009

Jul!!


Har faktiskt redan börjat känna julstämmning. Antagligen är det för att man ahr en liten mys bebis hos sig nu varje dag. Hehe..han är ju som en förtidig julklapp:P

Ibland känns det som man bara har lånat honom, att man ska lämna tillbaka honom på sjukhuset om några månader eller då. Att det är för bra att vara sant liksom...

Men den största tanken som ändå slår mig rätt ofta är: Hur har den lilla söta varelsen fått plats i min mage? Helt sjukt ändå att han kommer från min mage!


Just nu är jag lite för trött och har för mycket att göra men i framtiden ska jag skriva ner hela min förlossningsberättelse=) Hehe den är både rolig, sorglig och väääldigt förvirrande...hehe:P Typ som en liten fest hehe:P

4 kommentarer:

nilla sa...

Ja en tidig julklapp fick du gumman:)men en väldigt fin sådan=)Själv så verkar det som att min knodd inte tänker komma som en tidig julklapp...h*n verkar ha det så bra i magen..Men 25 dagar kvar nu=)pusss

Lillebror sa...

Hehe, nawww =) vaccinerade mig mot influensan idag så jag måste hälsa på snart! Kram och puss till dig ch Liam =)

Emelie Bernstein sa...

Oh det måste du absolut göra! Och förresten, den pepparkaksdräkten har Leo med ;)

Emmzy sa...

till Nilla: Ja det fick jag verkligen=) hehe ja, magen är nog en varm och god plats för små bebisar:P Men bebisen kommer nog snart=) Hoppas vi! puss

Till lillebror: hehe ja det får du göra=) kram

Till Emelie: det är inte liam på bilden, utan det e bara en bild jag hittade på google som jag tyckte passade bra till julen:P Föresten var köpte du den pepparkaksdräkten? den är ju jättesöt=) kram