onsdag 18 november 2009

Gamla blogginlägg...

Jag satt presic och läste lite ur mina gamla inlägg i bloggen. Rätt kul faktiskt!
Jag hittade en del intressanta blogginlägg som jag har skrivit faktiskt!

Kopierat lite inlägg som är roliga att läsa nu när man vet hur allt slutade..

söndag 22 mars 2009

Blogginlägget heter: Bebis?!

Hej!
Nu hade jag tänkt att skriva lite om vad som ahr hänt idag istället.
Min (nuvarande) pojkväns kompis har varit här hela helgen. En sjukt snäll kille som min pojkvän blev kompis med på gymmnasiet. Men dom hade tappat kontakten på senaste. SÅ ornade jag en överraskningsfest åt min pojkvän när han fyllde 25år och bjöd lite gammla gymmnasie kompisar=) Så det var väl så dom tog upp kontakten igen:) Känner mig väldigt stolt över mig själv! Hihi Så hoppas dom tycker det är lika trevligt som jag:)

Men idag har vi iaf passat min pojkväns lillebrors barn. Lilla bebisen lowa=) Söt som få!
MIn pojkvän har sagt lite innan att han vill ha barn och så och att han hade kunnat ha det om bara nåt år. Men jag tror han ångrade sig lite och sköt upp det med 1-2 år till hehe när hon började gråta för att hon var jättetrött och för hon hade ont i munen för att tänderna började växa. Men sen kom vi fram till att när man verkligen är en förälder så blir man van vid allt det där. Så det är kanske inte så hemskt ändå. Men fyyy vad söt med en litet knyte:)

Men inte för att vi hade planerat av vi ska skaffa barn nu..men man ahr ju haft det som ett samtalsämne några gånger. Fått veta att han vill ha barn och si så där mångar år och så... För att leva med en kille som inte vill ha barn kan ja itne göra.

Själv vill jag väll ha barn mellan 24-29 år och inte över 30! Känns som om det blir en bra ålder. MIn pojkväns bror är som mig 22år. En ung pappa=)

//Emma


KOmmentar: Lillis: Haha det blev visst lite tidigare än så :) komiskt att du skrev de i mars och i april blev du väl gravid.. haha :D / <3 Puss Lillis
den 18 juni 2009 00:15


Hehe nä lillis jag blev gravid i slutet av feb! Och Detta inlägget skrevs den 22 mars och bara fem dagar efter att jag hade skrivit detta så fick jag reda på att jag var gravid.

27 Mars 2009 är datumet som jag fikc reda på att jag var gravid!

Vilket sammanträffande att jag skrev detta inlägget!

Inga kommentarer: