onsdag 18 november 2009

Sann dröm????

Söndag, 28 juni 2009

Skriver jag i bloggen:

Lilla magen växer!
Drömde att jag födde inatt! Det blev en pojke och han kom en månad förtidigt också:S Men det konstiga var att jag kommer ihåg vikten och längden på bebisen jag födde i min dröm. Vikt: 2559g längd: 42,5cm helt sjukt egenltigen. HAn var så söt=)



Riktigt sjukt alltså! Är jag synsk i mina drömmar! Två saker stämmer riktigt bra in med verkligenheten! Bebisen som kom var en pojke och han kom en månad förtidigt!!!

Rätt coolt!!

1 kommentar:

Tova sa...

Åh, kul att du kikade in :)
Joo det går fint med magen, man har verkligen blivit stor nu :O är i v. 32.
Kan verkligen tänka mig att det blir underbart när man får ha sin lille hos sig... längtar såå! Coolt att du drömde om att föda en liten bebis, och att det blev så! Vad vägde han vid födseln?
kramar!