måndag 30 november 2009

I natt...

I natt klockan 03.06 fick jag ett sms av en tjej som jag har haft kontakt med under nästan hela min graviditet. Eftersom man inte har så många närstående som har barn eller är gravida så förstod denna tjejen mig på ett helt annat sätt än kanske mina närstående som inte har varit gravida. Så vi har delat både sorg och glädje. Haft kontakten sjukt länge ändå tycker jag. Lite fantastiskt faktiskt!

Först hade hon en BF den 29 nov och jag den 26 nov. Men efter UL så ändrades datumen. MIn blev den 26 nov och hennes 5 dec! Dagen efter min födelsedag:D

Sen går jag och födder den 28 okt. Mina närmaste vänner, familjen och hon är faktiskt några av dom första som får veta att jag ska födda.

Och klockan 3 i natt när jag sitter just ska amma mitt lilla spraller-barn så får jag smset om att nu är det hennes tur att födda:) Haha inte varje dag man får ett sånt sms:P Hon har tyvärr haft en väldigt dålig graviditet så nu är man lite extra glad för hennes skulle (om det nu blir så att hon ska födda) att hon får slippa ha ont...iaf efter förlossningen:P känns lite som jag ska födda själv igen haha fast kanske mer psykiskt haha...

NU hoppas jag att allt går jättebra! Och att hon och hennes nya fina bebis mår super duper bra!

om hon födder idag så blir liam 1månad och 2 dagar äldre än hennes bebis=)

Inga kommentarer: