onsdag 16 december 2009

7 veckor gammal och livet rullar på!



*KÄRLEK*



VI ute i sahara öknen=)



Mitt hjärta slår för dig!



Jag



Jag och johan i Tunisen -08. Vi blir ihop där faktiskt!

Ja, vad som hände sen vet ni ju redan! Jag och Johan har ju vår fina lilla son hos oss nu! *Glädje* Och familjerätten har vi varit på så nu är Johan officelt pappa till lille Liam! Sen är Liam 7 veckor imon. Och jag har hunnit med att:
-vara på jobbet och vissa Liam
-Vara på stan med Liam
-Promenera med honom i barnvagnen
-Hälsa på johan på jobbet
-Vara i stan själv och köpa julklappar eller shoppa=) (Två gånger till och med)
- Vi har hunnit med sex;)
-Johans föräldrar passade Liam i 2-3 timmar när vi var på IKEA och köpte min efterlängtande spegel och lite annat. Det gick bra men det var nervöst att lämna bort honom första gången!


2 kommentarer:

Therese sa...

Hej gumman, gud vad jag älskar att läsa din blogg. Skrattade så åt det med att Johans mamma gick i tofflor. Fattade ingenting men det lät kul :)

Hoppas vi kan hinnas ses i jul. Ska planera in en dag med hampus och då vill jag verkligen att han visar mig var ni bor så att jag kan få träffa er också.

Ha det så bra så hörs vi. Hälsa dina pojkar..... Pusss

Emmzy sa...

hihi tack=) haha ja det var sjukt kul då=) Kan berätta historian när vi ses:P

Ja det hoppas jag med! Vilket datum ska du komma ner? Du får ringa oss när du är nere gumman=)

Ha det så bra gumman så ses vi=) Ja det ska jag göra=) Puss