tisdag 29 december 2009

Resa?

På något sätt i just denna minut fick jag sån lust med att resa till USA, England eller Irland. Jag vet inte varför. Har aldrig velat åka dit innan direkt. Har aldrig varit ens nyfiken på dom länderna. Men helt plötsligt blev jag det. Konstigt!
Måste vara sjukt kul för dig Sofie att hälsa på Caroline=)

Jag har aldrig haft en stark dragningskraft att resa länge utomlands. Har aldrig haft en stark vilja att resa till en massa olika länder heller. Men nu känns det som jag hade velat resa till en 100 massa länder och bara utforska hela världen.

Denna starka lusten kanske bara infattar mig i just denna stund man vet aldrig. Nu har man barn så nu kommer man aldrig kunna resa en längre tag på några år. Man får vänta tills Liam har blivit större. Men sen har man hela världen att upptäcka med ett litet Barn=) Av någon anledning är människan konstig, om man kan eller får göra något så vill man inte göra det om man inte kan eller inte får göra det så vill man. Sånt är så konstigt!





Inga kommentarer: