måndag 7 december 2009

Msn med sanna...Jag har ju stenkoll:P

Sanny | säger:
du fick mitt sms va?
Emma säger:
hmm..vilket sms?=
Sanny | säger:
mitt grattis sms
Emma säger:
nä det ha rja nog itne..elelr ja har inte kollat min mobil
Sanny | säger:
oj för jag skickad grattis sms i fredags
Emma säger:
jaha det där du skrev grattis?
hehe ja det fick ajg nog fast det var väl från din mobil?
Sanny | säger:
ja jag skickade från min mobil ?
Emma säger:
hehe va? nu blir ja lite förvirrad här
hahaha....jag läste gratis sms...inte grattis sms haha
Sanny | säger:
hahahaha
du e sjukt rolig du!
Emma säger:
hehe
lite förvirrad är man allt



2 kommentarer:

Sanna sa...

Haha, ja det var faktiskt sjukt kul! som jag skrattade :P hur går det med kaninen ni hittade?

Emmzy sa...

hehe:P ja det var rätt kul när man läste allt från början:P

Jo ägaren ringde faktiskt idag:) men skulle ringa tillbaka nu ikväll men har inte gjort det:S