tisdag 23 mars 2010

Börjar Jobba!

Den 5 April

Jag vet inte om det är roligt eller tråkigt. Men den 5 April börjar jag jobba igen. Inte varje dag såklart! Utan bara en dag i veckan. Så Johan ska sen vara pappaledig dom dagarna jag jobbar. Den 28 April fyller Liam 6mån så jag tycker det passar bra att gå in och jobba lite då. Man ammar ju inte så man är inte bunden till det längre. Så nu ska jag se hur detta känns. Vet inte inte om jag längtar eller inte längtar. Men lite skönt ska det bli att komma ut lite. Kanske inte komma ut på det sättet att man jobbar. För om jag ska vara ärlig så är jag ganska trött på det. Vill nog hitta på något nytt snart! Har ändå jobabr där sen studenten! Så det är snart dax för Emmsan att ta sitt pick och pack och dra!

Jag har mina tankar och funderingar om framtiden om att plugga. Men kan inte bestämma mig riktigt. Sen vill jag plugga till körkortet också! Usch, när jag tänker på att plugga blir jag helt slut hehe...Men när man väl ger sig in i det så är det väl kul... hoppas jag!




1 kommentar:

Emma sa...

Det stämmer!