onsdag 10 mars 2010

True Blood



Idag har det varit en rätt tråkig dag:S Jag har inte gjort någoting:S Har kollat lite på True blood den serien. Första gången jag såg ett avsnitt av den serien var hemma hos sanna. Hon tyckte den var jättebra. Och det kan jag hålla med henne om=) Är på säsong två nu. Och har sett tre avsnitt in i den serien. Och nu har vi resten av avsnitten på Johans data och den datan är på johans jobb. Snacka om att man har lite abstinesbesvär nu haha. Det är liksom bara så att när man är helt inne i en serie och man har hela boxen så blir man helt beroende! Vill seee! Men han får ta med sig datan imorgon! Han måååste!

Och imorgon ska man till tandläkaren:( Bläääk! Jag hatar att gå till tandläkaren! Eller ja, vem gör inte det!? Så 15:30 tänk på mig då för då plågas jag! hehe


2 kommentarer:

Sofie sa...

Jag har inget emot att gå till tandläkaren, de har jag aldrig haft!

Emmzy sa...

hehe ok:) det är ju tur i såfall:)