tisdag 23 mars 2010

Sjuklingar!

Sen Lördags har både jag och Lille Liam varit sjuka! Liam har haft gränsen till feber en dag men ananrs har han bara varit förskyld. Sen äter han inte normalt, mycket mindre än vanligt:( Och jag har typ maginflensa och sen fryser jag hela tiden! Piiii...hatar att vara sjuk!

Dessutom är detta första gången jag är sjuk sen Liam föddes och det är extra jobbigt att vara sjuk när man har barn ska jag säga er! Man vill ändå kunna ta hand om sin lilla sjukling bra till 110% och det går inte riktigt när man är själv sjuk. Men nu börjar vi bli friskare som tur är!=)



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman...UCh vad jobbigt...
Har med haft magsjuka eller ja två gånger sen evelyn föddes å fy säger jag bara...Det är verkligen inte lätt att ta hand om en liten när man är dålig:(....
Men hoppas det är bättre med er nu gumman:)

KRamar