torsdag 4 mars 2010

Våren är på väg!

Yeees, känns som det var sjukt länge sedan jag skrev här. Det är inte det att jag inte kommer på något att skriva utan mer att när jag väl har tid att skriva orkar man inte. Finns så mycket man vill göra på en och samma gång när man har tid. Kommer inte ens ihåg när jag såg en hel film utan avbrott hehe, Kommer inte ens ihåg när jag sov hos en kompis sist och jag kommer inte ens ihåg hur det är att inte vara mamma.

Meeen om jag ska vara ärlig så är det en sak jag är helt säker på, det var inte mycket jag gjorde när jag inte var mamma haha... Ibland kunde man sitta på sina lediga dagar med fettigt hår och pilla sig i naveln och undra vad man skulle göra. Man hade liksom inget att göra och man kom inte på något att göra heller. Jag kunde se massor filmer i raken och vad fick man av det bara ett par "fyrkantiga" ögon och sedan kändes det som om soffan svävade haha...

Och nu när man är mamma så hinner man absolut inte med detta, inget av det. Förutom att ha fettigt hår kanske haha.. Men det är rätt skönt att alltid ha att göra. Jag är nog en rätt aktiv människa som vill att det ska hända saker i mitt liv. Och nu gör det det, varje dag..Det ända jag kan klaga på är att dagarna är inte så varierande tyvärr. Men det är super mysigt att gå hemma med min lilla son.

Han är det bästa som finns!




1 kommentar:

Nilla sa...

Håller me dej gumman:9Man har fullt upp nu när man är mamma:)
Alltid något att göra:Dhaha

kramar