tisdag 30 mars 2010

Party Party hos Sasan!


I Lördags hade Sasan födelsedagsfest! han fyllde 23år! Hurra hurra!

Och jag var på plats!!




















Yes, men inte bara jag utan många av mina söta döta tjejer också:P
Caroline ringde mig ca halv 17-17 och sa att hon skulle till sasan och att jag fick gärna följa med om jag ville! Jag gick och frågade min söta Sambo om det var ok för honom och det var det. Sen var det bara upp till mig själv ifall jag ville följa med. Jag var ju fortfarande småförskyld fortfarande och satt i mjukis kläder och det var rätt sent påtänkt. Men jag tänkte " va fan! klart jag vill!" Så jag följde med! Tur var väl det! För det var riktigt kul! Förfesten var hos Josse och vi var fem stycken som spelade ett fråge spel som Caroline köpt! Helt okej men det blev rätt förvirrande i slutet haha. Föresten släkcte ni ljuset? Man skulle det för alla hemlösa eller vad det nu var. Så Caroline ville starkt släcka men oliver ville inte sitta i mörket för han blev seg av det sa han (Och go som jag är så förstår jag båda hehe:P) Och lilla caroline börjar springa fram och tillbaka bara för att se vem som har släckt haha...Sen bär det av till sasan (eller rättare sagt vi springe till bussen som är till sasan, jäklar vad bra Danne är på att springa för tänk vi hann med den haha)

När vi är hos sasan möter vi upp annika och vicki också. Och sedan blir det fest i sasans lilla lägenhet. Mycket folk är där. Känner typ ingen. Men roligt var det. Känns som jag och Caroline pratade ut väldigt mycket på fyllan haha...Men vi sa inget som vi inte redan visste haha...Men söta var vi! Sen gick jag och Annika hem vid 2 (egetnligen var klockan 3, sommartid!) för vi missade bussen!

Åt upp Annikas köttfärssås och lite sallad sen gick jag och annika och la oss!.

På morgonen vaknade jag med ett ryk och tittar snabbt upp och undrar var liam är! Men sen kom jag på det " just det jag var hos Annika" hehe...Min mamma instinkt ni vet:P











Inga kommentarer: