måndag 8 mars 2010

Utekväll i Malmö i Fredags=)

I Fredags var vi hemma hos Sanna i stan och hade förfest. Väldigt lyckad förfest. Måste säga det igen men vi är verkligen ett bra tjejgäng med goa och söta töser! Vi har alltid kul och sen kacklar vi som hönor när vi väl sätter igång våra diskutioner om allt.

Något vi tänkte på var att varför kommer alltid killar upp i diskutionerna? Är vi beroende av dom? Eller är dom bara roliga att prata om? Hade vi klarat oss utan killar?

På förfesten var vi 8 Tjejer! Jag drack mina cider och mitt fina "relax" vin. Vissa av tjejerna hos Sanna har jag inte träffat på ett tag så det är alltid kul att träffa dom igen!

Vid ca tolv tog vi tåget till Malmö. Det blev Breez! På breez var det många av dom "gammla" kompisarna där som man inte träffat på det närmaste året. Så det var jättetrevligt att träffa dom igen! Likt dom gamla goa tiderna!

Rätt mycket dans blev det! Tyvärr spelade dom inte den musiken vi gillade så det var synd. Musiken var för det mesta mixad och massa dunka dunka. Så det blev schlager golvet i slutet hehe.

Efter Breez blev det burger king för mig, Jeanette och carolina=) Om man inte visste hur skånskan lätt innan så vet vi verkligen det nu haha.

Ja, det blev en glad och trevlig fredags kväll utöver det vanliga!
Jag sov hos Jeanette sen nästa dag längtade man hem till sina pojkar igen:D
Men man ser fram emot nästa gång man går ut igen=) Förmodligen kommer det nog ta ett tag tror jag. Till valborg kanske?;)











Inga kommentarer: