lördag 13 juni 2009

Folk som vet nu att jag är gravid har börjat höra av sig mera, bry sig mera nu. Bara för att jag är gravid! Förlåt men jag tycker det är konstigt att dom gör det. För bara för jag är gravid är jag exakt samma människa. Och bara för att ni hör av er nu mera så kommer det int evara så att vi kommer ses oftare bara för det. Nä, för jag kommer ha så fult upp med mitt barn och på min lediga tid så kommer jag att ängna min tid att träffa mina nära och kära som har funnits där hela min resa igenom t.o.m när jag inte var gravid. Så nä, det är itne lönt att ta "mer" kontakt nu!

Hehe guuud, arga blogg inlägg! Är väl för att ja har stöt på så mycket konstiga folk på sistonde, och för att jag har slutat röka typ. Då blir man helt irriterad, och mycket lättare nu!

Idag har jag jobbar kväll hos den lilla gubben. Han var på bra humör ida fast i slutet blev han lite snäsig. Usch sånt klarar jag inte av nu. Dels röksuget och dels gravida hormornorna som spruddar fram! Det är inte lätt att behärska sig då hehe. Vill bara skrika åt honom hehe. Men jag gör ju inte det.

IMorgon ska jag träffa min kontaktperson. Vi ska gå på bio och se natt på museeumet med svenskt tal. För han kan inte läsa så snabbt i undertexterna. Och innan det ska jag nog sitta barnvakt åt min pojkväns lillebror barn, Lowa. För dom två ska basta på deras jobb hehe. Lyx för dom=)

Kram Emmzy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det grymt störande när gamla "vänner" helt plötsligt hör av sig och vill ses och grejer, just precis när man blivit gravid. Vilket sammanträffande (eller hur..)
Min försvann igen efter förlossningen, och nu gör de samma sak igen. Nu är man gravid och då går det helt plötsligt höra av sig igen men nej, nej. Den här gången går jag inte på den luringen!

Emmzy sa...

nä presic det e helt sjukt:S man blir helt arg, är det nu man duger liksom?
Men mina nära och kära kan ja inget annat än tack. Dom finns där iaf alltid:D Även om ja itne alltid ser dom:D