söndag 28 juni 2009

Söndag!

Sista fina dagen av min semester!:( Pannkakor till frukost=) Sen iväg och hälsa på davids föräldrar. Väääldigt fint hus som hans pappa hade renoverat själv.
VI skulle egentligen till stranden men det han vi inte för tåget gick halv fem. Men vi tog iaf e glass vid stranden=) Och david vissade oss andra delen av falkenerg. Väldigt mysig stad faktiskt!

Och nu sitter vi på tåget på väg hem med alla våra ullared kassar:P Är vi turister i falkenberg eller är vi turister i falkenberg?! hehe

Lilla magen växer!
Drömde att jag födde inatt! Det blev en pojke och han kom en månad förtidigt också:S Men det konstiga var att jag kommer ihåg vikten och längden på bebisen jag födde i min dröm. Vikt: 2559g längd: 42,5cm helt sjukt egenltigen. HAn var så söt=)

Inga kommentarer: