torsdag 11 juni 2009

Hemlisen!

Men jag behöll barnet:D Så nu SKA jag bli mamma i november och min pojkvän bli stolt pappa då!

Nu är jag i 15+4, alltså 15e veckan och 4 dagar. SÅ jag är i 16e gravidtetsveckan! Det där med räkningen kan vara lite krånglig ibland. Allt känns bra nu. All oro har lag sig. Iaf den oron om att behålla eller inte behålla barnet. Nu är det en mest en oro om barnet kommer bli friskt och att den ska få det bra när den växer upp.
Jag har redan börjat känna det lilla pyret i magen:D SOm en fladdrande känsla och små svaga sparkar! Det är jätte kul! Fast kanske itne alltid så kul när den är mest vaken på nätterna då det känns som om den har kick boxnings tävling med sig själv ehhe.

Jag och min pojkvän har smeknamnet bebis till den hehe. Inget fantasirikt inte men gulligt!

Snart ska man på ultraljud och allt. Lite efter midsommar ska man dit!

Jag jobbar fortfarande på samma jobb. Men nu hände det snart något iaf. Jag ska ju vara mamma ledig sen i vinter! Det kan jag säga att det kom i rättan tid. för Usch vad trött jag är på jobbet nu.



// Kramar Emmzy

Inga kommentarer: