tisdag 30 juni 2009

Städning!



Hela dagen idag har jag, min pojkvän och hans mamma tillägnat dagen med att städa hela min pojkväns lägenhet för att en märklare skulle komma vid 11 på dagen. Så min pojkvän var uppe vid 7 medans jag gick upp vid 8. Sen hämtade vi massa möbler och min tvätt hemma i min lägenhet. Mina möbler hämtade vi för att mina möbler är finare än min pojkväns hehe. Sen storstädade vi helt mycket. Vääldigt jobbigt i värmen och när man går och är gravid. Men det gick.





Sen åkte min pojkvän till jobbet som vanligt. Medans jag och hans mamma åkte hem till dom och satt och väntade på att JOhan skulle sluta jobba för vi skulle till banken innan tre. Vi snackade säkert i 2-3 timmar om allt mellan himmel och jord.
Trevligt! Det har vi aldrig gjort innan. Iaf inte så mycket. Och nu sitter jag här vid datorn som vanligt hehe. Min pojkvän har redan somnat. Den lilla snuttan blev helt trött efter all städning och jobb och allt. Han hade tom fått skoskav hehe!

Inga kommentarer: