söndag 28 juni 2009

Lördag!


Jag och min pojkvän fick sova i david sovrum. Medans Min lillebror som på en tältsäng och david som i soffan. David är en väldigt snäll människa, har jag sagt det?
Men efter frukosten så begav vi oss av till Gekås. (Ullared som alla skåningar säger) Vi gikc där i ca 1½ sen stängde dom, vilket vi itne visste. Folk som bor nära ullared verkar inte vara där så ofta så dom har inte någon koll als på öppet och stängding dax! Det hade iaf jag haft om jag hade bott nära ullared:P

Sen på kvällen hade David ena syster (david har en hel arme som syskon hela fem barn är dom i familjen) Hans syster hade utflyttningesfest för hon skulle flytta hem till sin pojkvän. Egentligen skulle hon faktiskt flytta ner till skåne men det blev inte. Så vi var väl hos henne vid halv sju. Medans johan och david körde dit davids högtalare och lite sånt. Sen rasade allt folket in med gemna mellanrum. Vi blev väl totalt 20-30 pers i ehnnes lilla tvåa. Som tur var så kunde man sitta ute rätt länge. Så vi satt där och umgicks några timmar tills jag och min bror blev lite hungriga. Mne sen ångrade lillebror sig för han blev mätt på sin cider tydligen. Men vi gick och åt vid halv ett på en pizzaria i falkenberg. Helt ok pizza. Sen hälsade vi på davids ena lillebror som e lika gammal som jag. Sen blev det hemåt och bara ta det lugnt. David och lillebror kolalde på "hajen".

Inga kommentarer: