torsdag 18 juni 2009

Torsdag innan midsommar=)

Hejhej!

Idag har det varit en rätt bra dag. Fast jag har varit lite trött. Vet inte om det är för att jag och min pojkvän satt uppe till 3-4 på natten och bara pratade en massa eller om det är för att man är gravid hehe.

Jag läste mitt horoskop i metro. "Skytten: Likt vad som gäller skorpionen tenderar en av dina nära relationer att kärva, förmodligen tillfället" "1987 Kaninen: Du måste vara mogen"
Hmm...mogen för vad då? Hehe. Kan bara relatera det till min gravidtet.Och Skyttens horoskop hoppas jag itne stämmer.

Imorgon är det midsommar:D Det är mysigt tycker jag. Vi ska vara ett gäng kompisar som ska äta och dricka ihopa. Jag dricker då läskt eller mjölk med andra ord. Men det ska bli kul. Tänk ändå att nästa midsommar har jag en litet barn på ett halv år som man ska mata=)
KUL=)..fast det hindrar ju itne mig från att fira midsommar med mina vänner ändå. Barnet kan ju vara med. Sen får man väl ta med sig en resesäng som den kan ligga i sålänge man är kvar på festen. Men det beror ju på hur mycket folk är fulla. För fulla folk och fester kan man ju itne göra så.
Då får man väl åka hem eller så kanske mormor och morfar passa barnet.

Ja det är ju såhär att även fast jag får barn så är det liskom itne som ajg dör elelr blir pensionär utan jag går bara in i ett nytt kapitel i mitt liv:D Det kapitelet alla kommer till , fast kanske inte så tidigt som jag hehe:P:P

Puss och kram Emmzy

Inga kommentarer: