tisdag 16 juni 2009

Vecka 17





Jag i vecka 17 (16+2)



Idag fick jag reda på att min kära bror har skaffat sig en blogg:D HAr länkat honom vid alla mina andra favorit bloggar:P HAn skriver väldigt humoristiskt och bra:) Läs, läs:)

"Utan snus i tre dagar försmektar vi på denna ööööö"
Ja, ännu en dag utan cigaretter:D Är riktigt nöjd över mig själv faktiskt=)
Fast när jobbet börjar bli tröttsamt så blir det ännu mera jobbigare nu när man itne röker:S

Snart midsommar och allt! Det går snabbt fram i svängarna tycker jag:D Alltid mysigt med misommar. Vi ska vara ca 10-12 stycken. Äta och dricka gott( med andra ord jag dricker läsk hehe) och umgås. Sen nästa vecka kommer en tjejkompis ner från gbg troligen:) Hon och jag adopterades samtidigt till sverige. Sen på torsdagen nästa vecka ska jag,pappa,brosan och min pojkvän till tyskland och på helgen ska vi åka upp till falkenberg:D Och Vicki kanske ska följa med=)

Kramar Emmzy

Inga kommentarer: