fredag 1 januari 2010

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? JA massor hehe, Jag var gravid i ca 8 månader (eftersom jag födde för tidigt) och födde barn och flyttade ihop med Johan i en köpeslägenhet, firade jul med min egen familj! och var nykter på nyår;) (hehe)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nja, jag tänkte ut några men vet inte om jag kommer kunna hålla dom så bra;) Men ska försöka!!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hmm, nja kanske bara bekanta. Men jag blev mamma!! *STORT* ♥
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är!
5. Vilka länder besökte du? Inga! Men vi hade fullt upp med att vara gravida och flytta tycker jag! Så det får bli lite senare när Lille Liam har blivit större=)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, Kanske umgås lite mer med mina vänner och kanske gå ut och dansa någon gång;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Hehe massor! Kan göra listan lång! Men det absolut speciella är den 28e Okterber när Liam ploppade ut såklart!
8. Vad var din största framgång 2009? Man kanske har blivit lite mognare och tänker en extra gång innan man gör något. Och sen tänker man inte bara på sig själv numera.
9. Största misstaget? Hmm, jag vet inte riktigt...men det dåligate med detta året var den stora inflensan!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej! Kanske spytt lite i början när jag var gravid om det räknas;)
11. Bästa köpet? hmm..jag vet inte faktiskt har inte köpt så mycket detta året tycker jag.
12. Vad spenderade du mest pengar på? hmm, typ inget...Räkningar kanske hehe.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, När Liam kom så klart!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Hmm..vet jag inte..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var nog ledsnare detta året, eftersom jag inte trivdes Psykiskt att vara gravid:(
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat kompisarna. FAst får skylla mycket på att jag var gravid;)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Hmm, jag vet inte kommer inte på något.
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina nya familj och Johans och mina föräldrar och lite barn=) *MYS* ♥
19. Blev du kär i år? Hehe nä har varit kär sen tidigare hehe:P
20. Favoritprogram på TV? Hehe Mammas Pojkar och Andra avenyn kanske...
21. Bästa boken du läste i år? Nope, har bara börjat på en bok.
22. Största musikaliska upptäckten? Lady gaga kanske?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nä, jag önskade mig aldrig något hehe
25. Något du önskade dig men inte fick?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Min familj kom hem till oss och firade min födelsedag..Inget annat. Tog det lugnt sen. Almänt trevligt=)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, om man kunde fött barn utan att vara gravid hehe??!!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mycket leegins eftersom det är skönt att ha när man är gravid!
29. Vad fick dig att må bra? Umgås med kompisarna och när vi renoverad i lägenheten=)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? hehe det vet jag inte, typ ingen...har inte ens tänkt på det! hehe
31. Vem saknade du? Victoria och sarah, eftersom vi kanske inte sågs så ofta.
32. De bästa nya människorna du träffade? LIAM



Snodde denna listan av Caroline!=)!


Inga kommentarer: