söndag 3 januari 2010

Nya Prylar 2010



Samsung ST550 har två skärmar. En där frame och en där bak. Detta är en touch kamera med 12,2MP och en 3,5 tums skärm. Man kan enkelt få fram skärmen där frame genom en lätt knackning på skärmen. Sen kan den lilla skärmen vissa roliga barnbilder åt barnen när man fotar dom...Undrar bara om det funkar?




Nikon Coolpix S1000pj är den första kameran med projektor.(någonstans i mitt indre vet jag att jag har hört att märket nikon är ett av företagen som gör dom bästa kamerorna, kan kanske bero på att Nikons ända område är kameror!) 12,3MP och med en 2,7tums skärm. Rätt coolt med Projektor tycker jag men jag undrar bara hur mycket man kommer att använda det då projekter kan man bara använda när det är mörkt...men allt med projetor värkar bli allt mer popis! Ska komma ut mobiler och bärbara datorer med det!



Någon gång under 2010 kommer MIcrosofts nya Xbox360 tillbehör. Det är en kamera. Men finesser som stereoseende och djupledssensor. Detta är som Wii fast utan kontrollerna!
Försöker Xbox fightas med Wii må tro?



Sony blir först med 3D TV! Verkar som 3D blir stort under detta året. 3D tv kommer förmodligen ut under hösten 2010. Men Tvn kräver ett par speciella 3D glasögon hehe


Allt hittat på idg.se!

Inga kommentarer: