lördag 2 januari 2010

Funderar på högsta nivå;)

Ja, nu är klockan alltså 04.00 och jag och Johan sover inte, men lilla bebis sover som en liten sparv=) Han är så söt när han sover!

Men guuud vad jag har funderat och tänkt nu lite efter Johans och min shack tunering. Första gången vann Johan så klart och andra gången vann faktiskt jag=) Hihi värsta stolt över mig själv haha. Har nog aldrig vunnit över honom i shack hehe. Men jag tänkte verkligen så det knakade i mitt huvud hehe:P

Och nuuu har jag kommit på att jag hade velat att jag och Johan skulle ha antingen midsommar, kräftskiva eller nyår detta året! Jaaa, jag vet jag är lite förre men vad ska man göra? Jag har levt i min lilla gravida bubbla i helt många månader och nu ploppar jag ut som en helt vanlig kvinna igen med mycket tankar, planer och förhoppningar om framtiden! Vad ska jag göra liksom? Kan inte hjälpa det! Jag är sån! Så nu har jag bestämt det, om jag hinner eller orkar så ska jag (vi) ha någon av dessa storhelger i vår lokal! Hihi nice kommer bli så trevligt! Längtar redan! Jag älskar att annorna och planera fester/Partyn! Senast jag planerade något var en liten överraskningsfest för Johan när han fyllde 25år. Det blev rätt lyckat faktiskt!

Men nu ska man kanske sova..Klockan är mycket!

P.s jag har helt glömt bort att berätta om mitt nyår! Det får jag göra imorgon!

-7,3 grader ute!

Puss&kram

Inga kommentarer: