tisdag 19 januari 2010

Big bowl med tjejerna!















Men iaf så idag så fick jag lite tid för mig själv!

Först på dagen kom Jeanette hem till mig samtidigt som Johan och Hampus kommer hem stormandes med några lampor som vi ska ha i vardagsrummet och i sovrummet hehe. Sen sticker dom till jobbet igen. Jag och Jeanette satt mest och pratade en massa, myste med Liam, kollade upp lite hemliga saker som ska ske lite längre fram och åt mackor. Lite senare kommer johan hem från jobbet och vi kan änterligen åka för att träffa upp Camilla utanför Big bowl! Bowling blir det idag! Vi bowlar i en timme och efteråt spelar vi poker på spelmaskiner. Ingen av oss vann något. Men med några kronor fattigar beger vi oss till resturangen Mando där vi äter god mat och snacka ytterligare lite till. Sen kommer Camillas pojkvän och hämtar henne och jag och Jeanette ska ta tåget hem. Tåget är försenat och vi får vänta i 35min på det:S Så vi missa regionsbussen hem så då får vi vänta ytterligare på bussen i typ 25min. Otur!!

Väl hemma är både Liam och Johan inte så glada. Liam för han är trött och hungrig och Johan för att Liam har skrikit periodvist i 2 timme. Allt hade gått jättebra fram tills dom två sista timmarna när Liam blev som tröttast och ville inte sova fast att han var sjukt trött. Så det blir att jag nästan får kasta av mig jackan och skorna och amma Liam(när man ammar så blir det på nått sätt en trygghet för barnet som inte går att gemföras med nappflaskan). Sen sitter man där med en trött ammandes bebis och en trött liten pappa Johan vid sig. Liam är lite av en mammas pojke allt! Men mysigt är det! Man har faktiskt redan hunnit att sakna dom när man bara har varit borta i max 6 timmar. Rätt sjukt ändå att man saknar dom efter bara några timmar!

Men roligt har jag haft det iaf!

Inga kommentarer: