onsdag 20 januari 2010

Hälsa på Mormor!










Liam sov. Johan sov. Men jag kunde inte somna i natt. Johan somnade vid 02.00 och jag låg vaken till 05.00 och kunde inte sova alls. Låg och tänkte helt mycket på hur jag skulle ta ut mina föräldradagar. Det är allt lite klurigt med det där tycker jag.

Egentligen skulle Liam och jag träffa Anna. En som vi har lärt känna via david!=) Jag och Anna skulle in till stan var det tänkt. Men eftersom jag inte hade sovit inatt så bra så orkade jag inte det.

Liam var klar vaken vid 09.00 idag. Och då ville han gå upp. Lite senare vid 11 så blev han lite trött igen men kunde inte somna. Så jag gjorde som jag gjorde igår=) Funkar super bra! Han somnade efter en stund och jag med! Typ död var man! Var så trött så att det sved i ögonen hehe. Men jag sov iaf i några timmar.

Lite senare gick jag och Liam ut igen. I barnvagnen! Han var klarvaken hela tiden och verkade gilla att gå ut och sitta i barnvagnen. Något som han ahr typ hatat innan. Han hatade barnvagnen innan och man kunde bara köra honom i den när han sov.

Sen kom jag på att vi kunde hälsa på mamma. Så min bror kom hem till mig och så hade vi följe hem till mamma. Mamma som inte hade någon aning om att vi skulle komma blev super glad. Hon höll liam mycket, bytade blöja, matade och pratade jätte mycket med honom! Det var nog väldigt intressant för liam att kolla på alla saker som mamma hade. Mamma har alltså massor saker överalt i sitt hus.

Lite senare kom Lasse, Morbror Gustav och Morfar Erik (Morfar Erik blir gladare för varje dag!) också hem till mamma/Mormor. Trevligt=) Länge sedan man var "hemma" nu.

Vid 21.00 kom Johan och hämtade oss igen!

Fast att man var sjukt trött innan på dagen så blev det en hellyckad dag ändå!




Inga kommentarer: