onsdag 6 januari 2010

Vi vann!



Igår kom Mattias och Jeanette till oss. Vi bjöd på tacos. Vi åt och prata en massa skit. Maten var god och alla blev mätta iaf=) Sen ville killarna spela poker. Och jag och Jeanette som inte är riktigt kunniga i sånt spel tvekade lite men var med. Första gången spelade vi tillsammans och turades om att hålla lilla söta Liam. Vi spelade om 95kr. Och killarna var väl ganska så lagom kaxiga om att dom kunde poker sååå bra;) Meeen jag och Jeanette vann förstås! Så mattias och Johan blev skyldiga oss varsin 95kr! haha

Sen spelade vi en gång till. då var alla mot alla. Och då spelade vi om 100kr jämt. Vet inte varför vi inte spelade om 100kr från början hehe...Vi spelade säkert i fem timmar. JOhan som var lite påverkad av den lilla drycken öl. Han förlorade först men köpte sedan in sig och förlorade igen. Jag och Jeanette tjänade på att han förlorade haha. Tack älskling för att du förlorade moahaha!.. SÅ i slutet var det bara jag och Jeanette kvar såklart. Då var både mattias och Johan ute! Men vi hann inte spela klart för dom skulle hem sen vid två. Så jag vann typ. Jag hade iaf mest pengar kvar!:P Hahah har aldrig vunnit poker innan! hihi...Det måste vara lilla bebis som ger oss (mig och jeanette) Tur=)

Känns som året börjat bra har både vunnit i poker och en runda shack med johan!!=)

Lite får man skryta:P Särskilt när killar är så kaxiga om att dom tror dom ska vinna! Särskilt JOhan som är dålig förlorare haha...=)

Lyckad och rolig kväll blev det. Kände mig nästan full på min coca cola ett tag också haha!




Inga kommentarer: