onsdag 2 september 2009

2 september

Nu känns det verkligen att det börjar bli höst. Det e lite kallare nu förtiden.
Egentligen var jag ledig imon men jobbet beordade in mig, så jävla sjukt! Och störigt! Jag som e sjukt trött idag som hade sett fram emot sovmorgon. Men nä då ska man upp 8 imon:S Okej bara jobba 3 timmar men ändå det var min sovmorgon som räknades kände jag. Sjukt arg och sjukt trött. Funderar nästan på att lägga mig i sängen och kolla på en film. KOmmer säkert att somna redan nu!

Förfesten jag har köpt vagn=) En på blocket men den var väldigt fin för att vara begagnad! Och det bästa av allt den kostade bara 750kr! Som hittat! Den är av märket brio och är gråsvart. För att vara begagnad och bara kosta 750kr så var den sjukt fin! Behövs bara skötväska och åkpåse nu. Nice nice. Kändes lite sjukt att köra en tom barnvagn på bussen hehe. Alla bara flyttade sig och trodde att jag hade värsta barnet i vagnen men näää:P Han kommer om tre månader=)

Nu ska jag bara köpa spjälsäng och lite annat småt och gott till den lilla bebisen=) HAr hittat en spjälsäng på blocket också som verkar fin faktiskt=) Den är vit=)

Känns som det börjar närma sig mot "slutet" nu=) Ska bara klämma ut den lilla skiten också=)hihi Längtar!!! FAst inte att födda kanske men när den lilla pojkbebisen är ute=) Ska bli gött att vara mamma ledig!

2 kommentarer:

Lillis sa...

hihi naw vad gulligt att du köpt vagn :) Kan tänka mig att det såg rätt roligt ut att komma där med en tom vagn :D

Emmzy sa...

hihi ja :P Jag glömde nog att berätta det=) hihi
JOhan och jag köpte den typ vi clemenstorget:P Sjukt billig hehe:P