onsdag 23 september 2009

Tjejmiddag på fredag=)


Men på tal om att träffa folk, jag ska faktiskt på en tjejmiddag hos Selina på fredag=) Vi blir inte många men det ska bli hur kul och trevligt som helst. SKönt att börja slappna av lite kanske och inte tänka så mycket på diabetesen(visseligen ska vi ju äta så jag måste ju tänka ändå på den men ja ni förstår;)

Sen i helgen ska jag jobba. men det blir ju bara 4 timmar var dag nu eftersom ajg är halvtidssjukskriven tills min havandeskaps penning kommer. Så på lördag ska jag jobba mellan 11-15 och på söndag 12-16. Skönt med dom tiderna. Men tyvärr slipper jag inte lyften:S Men ja, jag får väl stå ut med det helt enkelt:S Men ska bli skönt att gå ner i tjänst nu, det är ju ändå bara två månader kvar! Sen var det rätt klyddigt att sticka sig och äta regelbundet varje dag när man jobbar.

Sen antingen på måndag eller tisdag så kanske det bir fika med caroline och camilla:) Det hade också förhöjt tillvaron:) Känns som jag vill försöka komma ut och träffa folk nu! Känns som jag har isolerat mig i två veckor hehe...

Inga kommentarer: