fredag 11 september 2009

Men annars...



...mår jag bra. Jag är inte döende hehe:P Tur att man har bra sjukvård här! Det tackar jag gudarna för!

Och jag börjar nästan tro att bebisen är en lite mirakel unge, en överlevare:P Att han blev till fast att man gick på p-piller och nu allt detta=) Doktorn säger att allt är bra med bebisen. Och att hans hjärtljud slår som det ska och att magen växer bra och allt det. Och i min journal står det att han är livlig i magen=) Det måste ju verkligen vara positivt! Ja, så länge han mår bra så mår jag bra=)

Föresten nu är man i vecka 30=) Har gått igenom 75% av gravidteten nu=)=) Lite mer än tio veckor kvar!

Bebisens ställning inatt var samma som i tisdags. Rumpan upp mot bröstkorgen och huvudet neråt.

3 kommentarer:

nilla sa...

Ja det vet man aldrig gumman:)Vi kanske ligger å krysta på samam dag:)hehe..Elle så kanske min bebis komer på din födelsedag:Phaha...puss å kram

Emmzy sa...

hehe ja:P det hade varit kul om vi hade fött samtidigt=) Måste verkligen hålla kontakten! Vem vet våra söta barn kanske bli barndomsvänner=) Puss

Emmzy sa...

Vill bara klämma ut den lilla söta nu! Är lite trött på att vara gravid!