söndag 13 september 2009

Emma

Ålder: 21 år och 282 dagar
Födelsedag: 4 december (om 82 dagar)
Föddes: 4 december 1987 (en fredag för 7 954 dagar sedan)
Civilstånd: Ogift (Sambo)


Det är bara 74 dagar till så kommer vår lilla pojk bebis=)


Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Pigg fast lite uttråkad.
Favoritgodis: hmm...salt och surt kanske?
Är det nåt du absolut inte äter: all levermat, ärtsoppa, spenat m.m
Kläder just nu: hehe bara en lång tröja=) Skönt att inte ha åtsittande byxor!
Musik just nu: Alätare, men nåt glatt och något man kan dansa till
Vad sa du senast? H ejdå hjärtat! till Johan när han skulle gå till sin bror
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: hmm..vet inte faktiskt.
Fisk eller badkruka: Något mittimellan...sjöjungfru?:P
Saft eller alkohol: Innan blev gravid var det såklart alkohol, nu är det saft men sen har man fått gravidtetdiabetes så inget av det nu!:S
Hur många kuddar sover du med: 4st, delar vi på=)
Favoritväder: Vårväder kanske, i april när allt börjar slå ut och man kan gå utan jacka.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: hmm...vet inte sjukt svårt:S
Spelar du nåt instrument: nope men hade velat kunna spela piano för det låter så fint när man verkligne kan.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska!
Sparare eller slösare: Sparare
Bästa film: Vet inte finns så många som är bra! men just nu kanske Mammut.
Tror på liv på andra planeter: Ja, det gör jag nog. Vi kan ju inte vara helt ensam här ute.
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp! Klart den glömmer man nog aldrig.
Älskar du henne/honom fortfarande: Älskar gör jag inte, men betyder: Ja.
Har du några homosexuella vänner: MIn kompis kompis=)
Tror du på mirakel: Hmm..ja faktiskt..är väl ett litet mirakel att vår lilla bebis blev till=)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, det tror jag om man inte försummar förhållandet.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, för mycket ibland.
Ser du på kärleken som ett misstag: hehe nää...men därimot finns det både motgångar och med gångar.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Hehe, är jag stor nu? väntar iaf mitt första barn så hmm...kanske 2-3=)
Bio eller promenad: Promenad om det är en dejt! Bio är rätt osocialt egentlgien.
Är du kittlig: hihi ja=)
Snarkar du? Tydligen har det hänt på sistonde
Stjärntecken? Skytten
Rädd för insekter? Nä.
Äckligaste insekten: Mygg, och ollonborrar:S
Största svaghet: hmmm.. vet jag inte.
Det här är jag bra på: Att jag är förstående kanske?
Bästa bok? Hmm.. jag vet inte finns så många
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Vara osynlig!
Vad vill du jobba som? det finns en del. har inte riktigt bestämmt mig ännu faktiskt.
Chips, morötter eller godis? Chips tror jag. Och grönsaker till:P
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? nja, ibland men jag kallar det mer för tankebok där jag skriver ner mina tankar.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag funderar på att tatuera mig. Men vet inte var.
Stökigt eller välstädat? Något mellanting hehe
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nja, tror inte det tror att jag hade bangat i sista sekund faktiskt.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Nä. men jag hatar sprutor hehe
Saltar du på maten? Ja!
Gillar du att sjunga? När jag var liten så gillade jag att sjunga nu brukar jag kanske mest sjunga i duschen hehe
Anser du att du är stark? Inte i armbrytning presic men kanske i psyket.
Brukar du sola? Ja på sommaren men ajg brukar itne sola solarium
Vad gör du om du får hicka? Inget speciellt, men ibland håller jag andan.
Röker du?
Jag gjorde innan, nu händer det nån gång
Snusar du? nope, piii
Använder du knark? nope!
Kaffe, te eller inget? Te i så fall, men innan ajg var gravid kunde jag dricka kaffe med mycket mjölk och socker dagen efter jag ahde varit ute...det piggade upp hehe:P
Har du en besatthet? hmm..nä tror inte det..

Inga kommentarer: