tisdag 8 september 2009

Smärta:(

Guuud vad jag har börjat få ont i ryggen pch i bröstkorgen nu:( Riktigt ont, kan inte sova på nätterna för att man har ont. Sen kan man inte sitta/ligga i samma ställning för länge för då gör det ont. Det är inte ens skönt att ligga ner:S SJukt jobbigt är detta och till råga på det ska man gå och jobba typ varje dag denna veckan:S Och med jobbiga lyft som man egentligen inte vill ha att göra med nu, definitvt inte när man ahr ont i ryggen:S Ont i ryggen har jag haft rätt länge nu men denna riktiga smärta kom i helgen:S Jag har nog alrig haft så här ont i ryggen som jag har nu, varje dag!

Och min arbetsgivare kan inte placera om mig:S så jag får jobba till jag får ut min havandeskapspenning:S vilket jag inte vet när jag får det. Eftersom min arbetsgivare har varit borta i 2 veckor nu och kom tillbaka här om dagen. Men hon sa att det inte var hon som skulle skriva på ina papper till försäkringskassan utan dom på lönekontoret. KUL!!! Kunde ingen ha sagt det tidigare? Då hade papperna varit inne för länge sedan! Blir helt ledsen på detta:( LIksom hur kul är det att jobba omed lyft och vara en personlig assistent åt någon. NÄr man kommer hem sedan och är hur trött som helst och ahr sjukt ont i ryggen så att man inte orkar göra något? Det är inte kul faktiskt:( Jag behöver f*n nästan personlig assistent själv ju hehe.

Man ahr ont i bröstkorgen också det är nog för att bebisen trycker. Har svårt att andas ibland:S

Usch nu längtar jag bara tills bebisen kommer ut:( Börjar bli drygt att vara gravid nu! Särskilt när man inte får den hjälpen man behöver!

Inga kommentarer: