måndag 28 september 2009

lång dag



Idag har jag gjort helt mycket tycker jag! Klockan tio ringde det i min telefon och det var min chef som ringde hehe... Hon ville bara fråga lite saker om mitt jobb och sjukskrivningen.

Jag skulle ju ändå åka till jobbet idag för att prata med henne om min havandeskapspennig. Så vid halv tolv var jag på jobbet. Pratade med chefen och hon skrev på mina pappern!=) Sen gick jag DIREKT till försäkringskassan och lämnade papperna. Men dom sa att det skulle ta 2-4 veckor att kolla upp om jag skulle få havandeskapspenning eller inte:S helt försent inlämnat alltså som jag visste!:(

Efter försäkringskassan så möte jag en gammal kollega som presic hade öppnat en barnklädes affär:P Vilket sammaträffan hehe! Så jag stod väl där och pratade med henne i en timme och köpte en lite fin grön dress som bebisen ska ha på vintern:D

Efter det så träffade min lillebror och vi satte oss på ett fik och fikade i två timmar och bara snackade en massa skit!

Sen hämtade pappa oss så gjorde vi pass/id hos polisen. Sen handlade vi på city gross.

Inga kommentarer: